Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.

Ladies Edition er et konsept for kvinner som ønsker å delta på sosiale treningstreff inne i sykkelsalen og ute på sykkelen. Konseptet passer for kvinner som liker å utfordre seg fysisk og ta steget utenfor komfortsonen. Ladies Edition deltar på sykkelritt, sosiale sykkelturer og sykler i sykkeltøy fra egen kolleksjon.

Rye Femina inn som eventsponsor

Pressemeldinger publisert av Ladies Edition eller samarbeidspartnere.

Rye Femina inn som eventsponsor

Caroline Vamnes

Ladies Edition har den store glede av å kunne ønske Rye Femina velkommen som eventsponsor.

Samarbeidet vil bl.a innebære at Rye Femina bidrar med sportslige og faglige bidrag under arrangementene den 26. oktober og 19. november 2016. Ladies Edition ser på dette samarbeidet som svært positivt. Rye Femina er en gruppe i en av Norges største sportsklubber og kan i tillegg til økonomisk støtte, bidra med treningsfelleskap og kunnskap omkring sykkel og trening i lag og team.

Om Rye Femina
Rye Femina er en gruppe i Sportsklubben Rye og er i tillegg kvinnesatsingprosjektet til klubben. Medlemmene i Rye Femina driver i hovedsak med sykling, men er også aktive innenfor løp, ski, triatlon m.m. Les mer på deres nettsider.

Om Ladies Edition
Ladies Edition er et konsept for kvinner som ønsker å delta på sosiale treningstreff inne i spinningsalen og ute på sykkelen. Konseptet passer for kvinner som liker å utfordre seg fysisk og ta steget utenfor komfortsonen. Konseptet er drevet på frivillig basis og er frittstående og klubbuavhengig. Ladies Edition har kommersielle, veldedige og sportsrelaterte samarbeidspartnere.

For mer info omkring samarbeidsavtalen og sponsorpakke, kontakt Ladies Edition.
Spørsmål til Rye Femina rettes til Linda Evensen i Sportsklubben Rye og Rye Femina.